وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

شروع انیمه دیدن

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۳ ب.ظ

از یه دوستی پرسیدم اگر کسی که تا حالا انیمه ندیده و بخواد شروع کنه چی باید ببینه؟

و سه تا انیمه سینمایی طور معرفی کرد که خسته کننده هم نباشه:

Garden of words
I want to eat your panceras
5cm per seconde

 

من خودم اولین بار garden of words رو دیدم و حال و هواش رو دوست داشتم.. موسیقی خوبی هم دارا و با هدفون گوش بدید بهتره..

الان دارم ناروتو رو میبینم که جالبه و دوستش دارم:))

اتک آن تایتان هم خیلی هیجان انگیز بود.

دوتا انیمه باحال و غیرهیجانی:) هم بود که حسش رو دوست داشتم:

یکیش bunny drop

اون یکی هم یادم نیست:/ یه خواهر برادر بودن که برادره کارآگاه بود ولی از خواهر کوچکترش که باهوش بود کمک میگرفت.

 

  • وندا :)

نظرات  (۳)

انیمه‌ی سینمایی خوب بخوام معرفی کنم من خودم میخواهم پانکراست را بخورم رو نمیگم خودم. درسته شخصا دوستش داشتم اما برای ورود یه نفر به دنیای انیمه زیاد مناسب نیست.

حالا که به حمدالله شما وارد شدید :دی

 

 

 

 

خب...

دیگه فکر نکنم معرفی بخواید خودتون میدونید دیگه؟

 

 

پاسخ:
ممنون از نظرتون
نه نمیدونم خوشحال میشم معرفی کنید:))

خب خب خب

 

اتک آن تایتان

فولمتال 

وینلند ساگا

ناکجا اباد موعود (فقط فصل یکش ادامه‌اش رو مانگا بخونید از فصل بعدی گند زدن توی مانگا)

وایولت اورگاردن

لاو ایز وار

دیگه چیا رو دیدم.........

پاسخ:
ممنوون از شما
  • مریم سادات موسوی
  • من  روح رودیدم   قشنگ بود

    پاسخ:
    ممنون از معرفیت :))
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی