وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

کلی کار نصفه نیمه و حال نداشته

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۲۷ ب.ظ

دو هفته سنگین رو گذروندم، روحی و کاری

هفته پیش به شدت درگیر کار بودم در حالی که حالم هم خوب نبود

و هفته قبلش درگیر بزرگترین چالش زندگیم

و نتیجه اش شده این:

۴جلسه عقب ماندگی از کلاس دیتاساینس یعنی ۱۴ساااعت

عدم نوشتن تکالیف عربی که گفته شده اگر ننویسید از کلاس محرومید

عقب ماندن از تمرین های شریف استار که Fail شدم  و باید دوباره دوره رو بخرم! و تمرین هارو آپلود کنم!

در کنار همه ی اینها فاز ۲ پروژه هم باید تحویل بدم

همه ی اینا به کناااار.. انرژی قبل هم ندارم و فقط دلم میخواد استراحت کنم، ذهنی و بدنی نمیکشم...

دیروز استراحت کردم، امروز یه جلسه دیتاساینش نصفه نیمه دیدم، ساعت ۵دوباره کلاسه میدونم چیزی قرار نیست بفهمم!

پس... امروز و فردا هم استراحت کنیم یا چی؟ ایشالا از پس فردا... خستم آخه:(

  • وندا :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی