وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

دلم گرفته ای دوست!

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۲۶ ب.ظ

وقتی دلتون میگیره چه کار میکنید؟

خیلی دلم گرفته

دوست دارم چند روز بی خیال همه چیز بشم ، برم سفر، چند روز نباشم کلا.. به هیچی فکر نکنم.. به هیچی..

  • وندا :)

نظرات  (۲)

سلام 

قبلا سیگار میکشیدم و تنهایی با ماشین دور میخوردم 

ولی خب الان نمیتونم بکشم و کلا صدام در نمیاد یه گوشه میشینم ساکت و توی فکر

 

یه زمانایی هم هست که دیگه کلا ته میکشم میرسه به مغرم ناراحتی فشار و فکر

اون زمان ها باید سفر کرد

 

راستی پست جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزنی 

پاسخ:
منم یه زمانی  با آهنگ خوندن و رقصیدن حالم خوب میشد.. ولی الان حال اونم ندارم..
آره اتفاقا برای یه سفر برنامه ریزی کردم.. باشد که بهتر بشم:)

چشم حتما سر می زنم:)

اسم منم ونداعههههههههه

پاسخ:
چه جذاااب :)))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی