وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

گریه

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ

تا حالا پیش اومده از شدت ناراحتی و بغض کلی گریه کنید، بعدش یهویی انقدر حالتون خوب شه که نفهمید چرا اصلا گریه کردید؟؟

یه همچین حالیم این روزا

+بازم خداروشکر بعدش حالم خوب میشه...

  • وندا :)

نظرات  (۵)

گریه آدمو سبک می‌کنه:)

خدا رو شکر.

پاسخ:
واقعا...

خداروشکر 

پاسخ:
:)

آره شده :(

خدا رو شکر 

پاسخ:
🥰🙏

  شده بدونی فقط گریه میتونه حالت رو خوب کنه ولی "نتونی" گریه کنی؟!

پاسخ:
خیلی کم... خیلی حس بدیه... هرجور شده تمام توانم رو به کار میگیرم گریه کنم تا خوب شم...

  من مدتهاست نمس تونم گریه کنم و خب همینجوری سنگین میمونم.

پاسخ:
چه سخت....
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی