وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

احساس نامعلووم!

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

تا حالا براتون پیش اومده بدونید یه احساس خاصی دارید، ولی ندونید اون چیه؟؟؟

یه اتفاق کوچیکی افتاده برام که باعث احساسات عجیب غریبی شده! نمی‌دونم چه احساسیه... حسادت؟ خشم؟ عشق؟!

چه کار باید کرد در این شرایط؟

خیلی دوست دارم یه کتاب خوب در این زمینه بخونم...

  • وندا :)

نظرات  (۲)

  • دخـترکــِ بی نام :))
  • منم نمیدونم
    :)
    پاسخ:
    :))
  • هادی اسماعیلی فضل
  • سلام وب خوبی دارین . تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم. همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد بنشین برایت حرف دارم در دلم غوغاست وقتی که شاعر حرف دارد آخر دنیاست
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی