وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

تغییرات من

پنجشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۰۵ ق.ظ

نشستم مطالب وبلاگم رو از امروز تا سال ۹۷ مرور کردم.. البته حوصله خوندن رمزداراشو نداشتم!

ولی جدی چقدر تغییر کردم، چقدر آرامشم بیشتر شده، چقدر یک‌سری اهدافم تغییر کرده و چقدر یک‌سری شون همیشه دغدغه‌ام بوده!

مثلا هدف شغلی‌ام تغییر کرده ولی هدفم برای زندگی سالم و تحول فردی ثابت مونده!

و چقدر خوشحالم که تونستم به تحول فردیم خیلی نردیک بشم و زندگی سالم رو سینوسی داشته باشم!

این مدت که بیشتر از یک سال داره میشه پی‌گیر روانشناس و دوره های CBT و TA و مایندفولنس بودم، شناختم نسبت به خودم عمقی‌تر شده ، با احساساتم بی‌گانه نیستم و درکشون می‌کنم، به وقتش کنترلشون می‌کنم، اطرافیانم رو بیشتر درک می‌کنم و  Wow...

خیلی خوشحالم که به اینجا رسیدم.. امیدوارم بتونم بهتر ادامش بدم.

سال ۹۷ تو این پست نوشتم احساساتم رو نمی‌فهمم و حالا الان با CBT منشا اش رو کشف می‌کنم، با TA دلیل واکنشم نسبت به یکسری رفتار‌ها و با مایندفولنس می‌تونم درکش کنم و بدون قضاوت حسش کنم..

دوره های ریکی و انرژی درمانی و چشم سوم هم جای خود دارن، از درمان تا تغییر زاویه نگاهم به زندگی.

خوشحالم از مسیری که اومدم .

خدا رو شکر...

 

  • وندا :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی