وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

چه خبر از این روزا؟

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۲:۵۸ ق.ظ

خیلی وقته چیزی ننوشتم اینجا..

این روزا چه کار می‌کنم؟

- همچنان TA و کلاس های روانشناسی رو می‌رم، الان رسیدیم به هات سیت که واقعا جالبه. باید روندهای خانوادگیمون رو تو دو جلسه بگیم و با توجه به هدف و مشکلی که داریم مشخص بشه دلیلش چیه..

هات سیت من تازه تموم شده و نکات جالبی رو متوجه شدم، از جمله اینکه من دوست دارم بهترین باشم و در عین حال دلم برای زیردستانم می‌سوزه! نوری بهم گفت دوتیکه نشدی تا الان خوبه! که فکر می‌کنم دلیل نوساناتم هم همین باشه.. خودم رو به رسمیت نمیشناسم و بعد هم کلافه میشم از این، اگر هم کار بزرگ تر بگیرم دوباره چون درست مدیریت نمیکنم و خودم رو جدی نمیگیرم همین روند ادامه پیدا میکنه..

همچینن هدف و خداحافظی ندارم!!

- کلاس‌های انرژی رو همچنان می‌رم، یه مدته که تمرین نمیکنم و خیلی ناراحتم بابتش.. اگه بتونم درست تمریناتش رو انجام بدم و جزوه ها رو بخونم خیلی خوب میشه..

- فیتنس شرکت می‌کنم که البته اونم یه مدته شل کردم و خستم.. این روزا همش خوابم میاد ، کم کار میکنم، کم ورزش میکنم و بیشتر لش میکنم و میخوابم!!

- کار هم که همچنان است، با مدیرم راجع به دغدغه‌هام صحبت کردم این مدت .. سعی کردم خودم رو جدی تر بگیرم، مهارت هام رو ببینم و به این فکر کنم آخرش دوست دارم مدیر بشم و این مهارت ها می‌تونه بهم کمک کنه و بتونم تو چالش هایی که پیش میاد با عینک یادگیری و حل مسئله نگاه کنم.. اینا یکم آروم‌ترم کرد.. ولی همچنان اینجا و این کار ایده آلم نیست.

از اینکه شرکت برنامه ریزی درست حسابی نداره، مدیر ها خیلی با تجربه نیستن و نمیدونم اینجا به چه مقام و کاری می‌رسم ناراحتم. همچنین به آینده کاری منابع انسانی به خاطر درآمدش امیدوار نیستم  و داشتم فکر میکردم باید برم بیزینس ومنی چیزی بشم :))

  • وندا :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی