وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

خسته‌ از کار

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۲ ب.ظ

در حال حاضر، دل‌زده‌ترین و خسته‌ترینم از کارم!

دائم مشغول یه سری هماهنگی ، بیش‌تر مدیر پروژه ام انگار .. فشار روحی روانی روم زیاده، حس عدم پیشرفت و اینکه آیا خودم مانع بودم یا شرایط؟

چطوری میتونم از این دور باطل بیرون بیام؟

می تونم چندتا کار درست حسابی انجام بدم تو شغلم؟

دوست دارم ادامه بدم این حوزه رو؟

اگر نه برم تو چه کاری؟

چرا هر کاری شروع میکنم بعد یه مدت ازش زده میشم؟

وات ده فاز؟

  • وندا :)

نظرات  (۱)

جوابی براشون پیدا کردی؟

منم گاهی به خودم میام که واقعاً دارم چیکار می‌کنم؟ اصلا جای من اینجاست؟

هعی بابا هعییییی.

پاسخ:
Blue Moon جان سلام
ببخشید من خیلی وقت بود اینجا نیمده بودم و پیامت رو تازه دیدم
والا دنبال جواب هستم، دارم خودم رو بهتر میشناسم.. به خودم فرصت دادم از لحظات بهترین استفاده رو ببرم حتی اگر ناراضی بودم و این نارضایتی باعث نشه کارم رو خوب انجام ندم و بهره کافی رو نبرم.
یه دوستی هم کتاب  Designing your life رو بهم پیشنهاد کرد که بخونم
یه سایت  80000 hours  هم هست که گویا مرتبط به همین پیدا کردن مسیر شغلیه .
البته متاسفانه همچنان تنبلی کردم تو دنبال کردنشون
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی