وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

دو سال متفاوت

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۱۱ ب.ظ

تولد امسالم با پارسال خیلی متفاوت بود..

پارسال تنها بودم.. در حالی که غمگین و سرگردون بودم.. هم وضع رابطه عاطفیم و هم حال روحیم و هم وضع کاری و آیندم

ولی همیشه امید داشتم، یادم نمیاد تو بدترین حالم هم ناامید شده باشم.. شده داغون و افسرده باشم ولی ناامید نه.. همیشه امید داشتم، دارم و خواهم داشت که بهترین‌ها برام رقم می‌خوره

تولد امسال شلوغ‌ترین تولدم بود تو این سال‌ها

هم دوستانی کنارم داشتم که اومدن و تولد گرفتن برام

و هم سر کار همکارانم سورپرایزم کردن

تفاوت این دو سال برام جالبه و دوست داشتم بنویسم که فراموش نکنم:))

بیشتر که فکر میکنم میبینم امسال به آدم‌های اطرافم هم بیشتر توجه کردم..یه جورایی توفیق اجباری بود برام.. هم شغلم ایجاب میکرد هم کلاس‌هایی که داشتیم. در حالی که پارسال حوصله خودم هم به زور داشتم..

نکته دیگه اینکه نه این ماندگاره و نه اون ماندگار بود، هیچ کدوم نه خوب و نه بد هستن.. وجود جفتشون لازم بوده برای زندگیم.. و این هم برام جالبه با توجه به نکاتی که در کلاس چشم سوم گفتن بهمون..

امیدوام سال دیگه که میام بنویسم به  شهود بیشتر و نمی‌دانم نزدیک تر شده باشم..

 

  • وندا :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی