وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

خودشناسی!

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲ ب.ظ

بهم گفتن چاکرای گلوت مشکل داره باید حرف بزنی، گفتم با کی حرف بزنم؟ میشه بنویسم تو وبلاگم؟ گفتن اون ۳۰درصد کمک میکنه ولی باید حرف بزنی.. با گلدونات حرف بزن! منم خندم گرفته بود و خودم رو تصور میکردم که دارم با گلدونام حرف میزنم! ولی حالا میخوام یه پرنده بگیرم، حس میکنم کمک میکنه...

بگذریم...

این روزا ذهنم درگیر چیه؟

درگیر خودشناسی. اینکه نقاط ضعفم رو تقویت کنم. نقاط ضعفم چیه؟

مشکلات ارتباطاتی و جدی نگرفتن،ساده گذشتن از مسائل مهم، مشکل بروز احساسات، خشم فروخفته که گاها میزنه بیرون و این عصبانیت باید کنترل شه.

حالا باید چی کار کرد؟

۱.باید یه کاغد بزرگ بگیرم و وسطش بنویسم "من چه کسی هستم؟" و هرچی به ذهنم میاد بنویسم.

۲.کتاب ها و دوره های https://royalmind.ir.

۳.کتاب ۵زبان عشق.

۴.کتاب ماورای طبیعی شدن و مراقبه هاش.

 

  • وندا :)

نظرات  (۱)

سایت شما عالی هستش

امیدوارم موفق باشید

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی