وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

سفر به گذشته

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

تا حالا براتون پیش اومده با دیدن یه چیز کوچک، از عکس و فیلم گرفته تا یه نوشته کوچک، برید تو حال و هوای گذشته؟؟ تمام خاطرات و حس و حال اون موقع براتون زنده بشه؟؟

امروز دوستم برام نوتی رو در icloud به اشتراک گذاشته بود، منم که اصلا یادم نبود قبلا چیزی اونجا داشتم یا نه، وقتی وصل شدم که اون نوت رو ببینم، یهو کلی نوت دیگه جلوم ظاهر شدن! اولش فکر کردم دوستم اشتباهی کل پوشه اش رو باهام  به اشتراک گذاشته، که وقتی به تاریخ و نوشته نگاه کردم ، دیدم بلهه.. اینا نوتای سال دوم دانشگاهم هست.. دیگه منم که وسط یه جلسه خسته کننده بودم، یهو رفتم تو فکر و حال هوای اون موقع ام.. از ایمیل تی‌عی نقشه کشی و استاد زبان گرفته، تا آدرس کلاسایی که میخواستم برم و مدل لپ‌تاپی که میخواستم بخرم، و شعرها و نوشته هایی که خوشم میومد.. برای خودمم عجیبه که حتی یادمه اون نوشته ها رو کجا دیدم  ، چه حسی بهم دست داده وقت خوندنشون .. خلاصه که حین جلسه که سفر به گذشته داشتم هیچ، هنوزم تو همون حال و هوام و دلم برای سالای اول دانشگاه تنگ شده..

 

* یادمه این شعر رو به مناسبت تولد بیست سالگی ام پست کرده بودم! حیف که پاک کردم اکانتم رو!

  • وندا :)

نظرات  (۵)

اره خیلی ..

من که یادمه یه سال خاطره روزانه مینوشتم .

بعد چند وقت پیش نشستم کاملشو خوندم

چه حس جالبی بود

هم خوب بود هم بد

پاسخ:
هعیی..

بله عزیزم خیلی پیش اومده :)

پاسخ:
:)))

یه حس غمناک توام با حس خوب و شعف و ناامیدی و افسوس و خلاصه عرضم به خدمتت که هکه چی باهم داره._.

پاسخ:
اوهووم..
  • محمود بنائی
  • بله خیلی خوبه مخصوصا وقتهایی که اصلا نمیدونستی همچین چیزی هم وجود داشته، چند روز پیش یک فیلم دوربین دستی پیدا کردم که واسه ده سال پیش بود...!

    واسه همین من همیشه میگم انسان باید خاطره نویسی کنه بنویسه یا توی یک دفتر یا توی یکم وبلاگ اینطوری یهو بعد سال ها یه نگاه دوباره بهش میندازی یه حال و هوای متفاوت یه حس خوب 

    و غرق شدن در تفکرات به ادم دست میده و گذشته مثل فیلم از جلو چشمات میگذره 

    خیلی خوب نوشته بودی این پست رو و جالب بود من همیشه گذشته ام رو ثبت کردم و روزانه ها مو هم ثبت میکنم تا همیشه آینده بتونم به ساده ترین شکل غرق در گذشته ام شوم !

    ممنون میشم به وبلاگ من هم سر بزنی و من رو دنبال کنی  حس میکنم دوستای خوبی میتونیم بشیم 

     

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی