وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

تصمیم‌های جدیدم !!

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ق.ظ

تو این هفته یه تصمیم مهم گرفتم

این که امسال بی خیال کنکور شم و انرژی ام رو ، رو کارم بذارم.. با مدیر پروژمون صحبت کردم و قرار شد که امسال استخدام شم و پروژه ای کار نکنم.. 

قصد دارم تو همین حوزه هوش تجاری و داده‌کاوی دوره بگذرونم تا قوی تر شم 

اولش خودم رو سرزنش کردم که چرا زودتر این تصمیم رو نگرفتم که یادم اومد، من کلا نمیدونستم این حوزه کاری رو دوست دارم یا نه؟ و اینکه میخواستم وقت آزاد برای کنکور داشته باشم..

چرا می‌خواستم کنکور بدم؟ چون فکر می‌کردم اگر MBA بخونم اونجا در اثر تعامل با استادا و دانشجوها میتونم بهتر راهم رو پیدا کنم!

خلاصه.. نمی‌دونم یهو چجوری شد که دیدم از کارم خوشم میاد و حالا که فرصت پیشرفت دارم باید ازش استفاده کنم..

یه کار مهم دیگه که امسال می خوام بکنم تکمیل زبان هست.. حتما روش وقت می‌ذارم و کاملش می‌کنم

کار دیگه که دوست دارم پیشرفت کنم کوهنوردی هست..

تا الان دوتا دوره کارآموزی کوهپیمایی و هواشناسی کوهستان رو رفتم.. ولی تا حالا از ایستگاه یک توچال بالاتر نرفتم!!!

می‌خوام از همین ماه شروع کنم به کوه رفتن، از توچال شروع میکنم.. اولش تا ایستگاه ۲

بعد احتمالا برم کلچال .. تا همون وسطا

بعد دیگه هی بالاتر برم

و تا اون موقع مهرماه شده و میتونم با حقوقم وسایل کوه بخرم

البته دارم فکر میکنم که وقتی زمستون بشه نمیتونم برم، چون کوهپیمایی تو برف رو بلد نیستم و خیلی هم می‌ترسم..

 

+دوست داشتم اینا رو اینجا بنویسم که بعدا یادم نره چرا این تصمیم رو گرفتم! یا کلا میخواستم چه کار کنم؟!

++همسرم هم امسال کنکور داره و سرم شلوغ باشه راحت ترم :)

+++کلا می‌خوام یکم درگیر باشم به چیزای بی‌خود کم‌تر فکر کنم..

++++ در کنار همه‌ی اینا میخوام علاوه بر زومبا!! که دو ماهه میرم ، پیلاتس هم برم که به اون اندامی که دوست دارم نزدیک‌تر شم.. اگر دیدم خیلی بهم فشار میاد زومبا نمیرم

+++++ یادم رفت بگم!! سنگ نوردی هم دوست دارم! دو سال پیش می‌رفتم و رهاش  کردم! شاید فرصت پیش اومد و تونستم ادامش بدم.. به برنامم که می‌خوره!

++++++ الان یعنی خیلی جوگیر شدم؟ یا فکر میکنم خیلی کار میخوام انجام بدم؟!

 

 

  • وندا :)

نظرات  (۵)

موفق باشی و ندا جان ^_^

 

پاسخ:
ممنووون

آقا جات خالی من امروز توچال بودم. اولین بار بود که جای تله کابین و این چیزا، اون مسیر کوه بعد از جاده سلامتی رو خودم می‌رفتم. پدرم دراومددد ینی :)) چرا اینقد شیبش زیاد بود؟ کلکچال راحت‌تره انگار برام :)) (من حرفه‌ای نیستم اصلا)

دمت گرم که اینقد اهل ورزشی. پیلاتسم برو خیلی خوبه. ولی اونم پدر آدمو درمیاره :))

پاسخ:
چه عااالی.. پس اول از کلکچال شروع کنم :)))
اهل ورزش نیستم ولی دوست دارم باشم:))))))

من عاشق اینم که برنامه م همیشه پر باشه، بهم حس زندگی میده ولی افسوس که تنبلم":)

پاسخ:
اوهوم.. ولی باید یه وقتایی هم برای استراحت خالی باشه وگرنه آدم می‌بره..

منم ببر کوه لطفا:))

اصلا بیا با فاطمه (کامنت دوم) هم آشنات کنم، سه تایی بریم:))

نه، جوگیر نشدی، شدنیه! مطمئن باش:)

پاسخ:
قطعا اولین نفر به خودت می‌گفتم بریم:)) 
خیلی هم عااالی من که پایم :)
ایشالا که شدنیه :)

سلام

خیلی کار می خواید انجام بدید :)

می تونید همه رو انجام بدید فقط کافیه مدیریت کنید.

موفق باشید

پاسخ:
سلام :)
امیدوارم که بتونم مدیریت کنم...
ممنونم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی