وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

سینوسی

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۹ ق.ظ

چی میشد اگر همیشه حالمون خوب بود و خوشبین بودیم؟

دلیل این حال سینوسی چیه؟!

خسته شدم از اینکه دائم راجع به بعضی موضوعات در جنگم با خودم.. ای کاش همیشه خوشبین بودم و حالم خوب بود

  • وندا :)

نظرات  (۲)

  • دختر دماغ گوجه ای :)
  • به نظرم اگه هیچوقت با خودمون نمجنگیدیم، اگه حال سینوسی نداشتیم، قدر لحظه ها و حال های خوبمون رو نمیدونستیم و ازش لذت نمیبردیم..

    من خودم این روزا خیلی دارم با خودم میجنگم، با موضوعاتی که دهنمو درگیر کرده و انتخاب هایی که مطمئن نیستم ازشون..ولی به خودم میگم یه روزی، کل این جنگیدنا، منو میسازه و من غرق میشم توی خوشی من بودنم، من واقعی بودنم :)

    پاسخ:
    اوهوم.. درسته واقعا.. 
  • جناب منزوی
  • گاهی وقت ها فکرهای عجیبی به ذهنم خطور می کنن، که آزارم میده

    پاسخ:
    خیلی حس بدیه درک میکنم.. خودم زیاد برام‌پیش میاد و دیگه خستم از این افکار 
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی