وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

بخشش؟!

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۶ ب.ظ
احساس خشم زیادی نسبت به یه نفر دارم، چند دور ماجرا رو با خودم دوره کردم، همچنان نمی‌دونم کی مقصره؟ اصلا شاید مقصری وجود نداشته باشه واقعا
همش می‌خوام دنبال مقصر نباشم
ولی وقتی عواقب کارش احساس و زندگی ام رو تحت تاثیر قرار داده ، هر چند کم!! عصبانی می‌شم
دوست دارم نسبت به قضیه بی تفاوت باشم تا اینقدر در عذاب نباشم.. دوست دارم خودم رو جای طرف بذارم و بهش حق! بدم..
یه مدت دعا می‌کردم که آروم شم ، بعد یه مدت خشمم غلبه کرد و پر شدم از نفرت..
می‌خوام ببخشم.. می‌خوام آروم باشم.. 
می‌دونم که راحت نیست.. باید انقدر قلبم بزرگ باشه که اتفاقایی که میفته رو نادیده بگیرم.. انقدر حس همدردی ام زیاد باشه که خودم رو بذارم جاش.. و انقدر خودم رو توانمند کنم که این اتفاق برام بی اهمیت باشه..
در این راستا!! این لینک‌ها رو پیدا کردم.. توضیح واضحات می‌دن! حس می‌کنم باید دعا کنم تا حل شه..
  • وندا :)

نظرات  (۶)

سخته 
چند وقت یه بار یادت می افته :/
پاسخ:
خیلی:(
انقدر تاثیرش زیاده که روزی نیست که یادم نباشه
یا ببخش و تمام 
یا بهش بگو چقدر ازش متنفری و چرا 
یا کار رو یه سره کن !
کینه داشتن خیلی بده ... تو دلت نزار بمونه بیشتر خودت اذیت میشی هربار که یادش بیفتی هربار که حس کنی اونو هر بار که ببینیش هربار که اسمشو بشنوی و هزار تا از این هربار ها
پاسخ:
قضیه خیلی پیچیده است.. خیلی.. ترجیحم و تلاشم اینه ببخشم چون اگر نگذرم از این قضیه ، خودش و یه نفر دیگه رو درگیر میکنم

اگه کمکی از دست من بر میاد در خدمتم از لحاظ مشاوره 
ولی نه از من ، از یکی از کسایی که خارج از این موضوع هست مشورت بگیر!
پاسخ:
ممنون از شما.. 
به فکر مشاوره هم بودم.. ولی قضیه یه‌جوریه که ممکنه تنها رفتنم جواب نده.. و عجیبه یه‌جورایی دیگه.. شاید می‌ترسم با کسی مطرحش کنم از جهت اینکه قضاوت اشتباهی صورت بگیره.. نه برای من که برای طرف مقابل..
درک می کنم 
پاسخ:
:)))
با اینکه به شدت موافق بخشیدنم ولی یه عده استحقاق بخشیده شدن رو ندارن.
ولی شما خودت حق آرامش رو داری. به فکر خودت باش:)
پاسخ:
اوهوم... به نظرم طرف مقابل استحقاقش رو داره و حتی گاهی دلم براش می‌سوزه!! ولی راستش بیشتر دنبال آرامش خودمم
اسم ببخشش که میاد یاد چند نفر می افتم :/
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی