وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

دوباره! شروع یه کار جدید

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۸ ق.ظ

با اومدن رتبه‌ها بیشتر از همیشه احساس خستگی میکنم... درسته که خیلی هم درست و درمون درس نخوندم ولی نمیدونم چرا حداقل دوست داشتم بهتر از این حرفا بشم

شاید کلا قید خوندن ام بی ای رو بزنم

شایدم به رفتن به شبانه حتی راضی بشم

چرا اون روزی نمیرسه که بگم همین بود! همینو میخواستم! این اون چیزیه که حاضرم در بدترین شرایط براش وقت بذارم و دوستش داشته باشم..

فعلا قصد دارم یکی از علایق فراموش شده! ام رو دنبال کنم

نجوم آماتور!! 

تا کی به خاطر دلایل مسخره از علایقم دست بکشم؟

بی خیال همه چیییی

پ.ن:  همچنان احساس نیاز به یه استراحت به شدت کافی و خوب دارم... از نوع فکری و جسمی!

  • وندا :)

نظرات  (۵)

منم به این نتیجه رسیدم که باید بیخیال همه چیز شد و علایق رو دنبال کرد ولی نمیذارن که :/
پاسخ:
هعی..
دلمون برات تنگ میشه بیشتر مطلب بذار :))
الکی مثلا من خیلی پیگیرم :/
خدا قوت :)
مهم اینه که تلاشت رو کردی :)

پاسخ:
ممنون :)))
خب زندگیت بکن در کنارش دوباره کنکور بده :) ینی برو دنبال علاقه و مهارت و اونقدر کنکور بده تا قبولت کنن تو دولتی ها :) قیدش نزن 
پاسخ:
درسته، ولی یه مدل بدی دارم که ذهنم مشغول یه کار میشه نمیتونم یه کار دیگه رو به خوبی انجام بدم! ولی دارم رو خودم کار میکنم:)
  • جناب منزوی
  • یه استراحت اساسی و به دور از همه هیاهو
    خسته نباشید میگم
    پاسخ:
    واقعا... همچنان خستم نمیدونم کی میخواد وقتش برسه
    ممنون
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی