وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

جادوی رقصیدن!*

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۳ ب.ظ

دوباره داشت حالم بد می‌شد و می‌رفتم تو فکر و خیال... تو همه‌ی اون فکرایی که به شدت حالم رو بد می‌کنه و انگیزه‌ام رو برای زندگی و آینده می‌گیره.. ولی نمی‌خواستم تسلیم شم دیگه... تسلیم افکار بد و احوالات بد... پس آهنگ گذاشتم و شروع کردم به رقصیدن... غرق حرکات شدم... غرق زیبایی... غرق افکار خوب... و همینجوری ادامه دادم... انقدر که اصلا آخرش یادم رفت چرا حالم باید بد باشه! 

درسته که یه راه‌حل موقته ولی برای چند لحظه هم حالم خوب باشه خیلیه! 

بعدش هم یادم اومد خیلی وقت پیش یه ویدئو ورزشی ۷دقیقه‌ای دانلود کرده بودم که انجامش بدم... خودش می‌گه تو ۷روز اگر انجامش بدید لاغر می‌شید و تاثیرش رو میبینید!!! 

و بالاخره! اون‌ هم انجام دادم

می‌خوام هفت روز پشت سر هم انجامش بدم ببینم واقعا تاثیر داره یا نه!!


*اسم یه آهنک هست از سارا نائینی

  • وندا :)

نظرات  (۷)

به‌به، به‌به، خیلی هم عالی😁
ویدیو رو به منم بده :دی
پاسخ:
می‌فرستم برات:))
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    حالتون شاد ...
    اما ویدئو بار گذاری نمیشه :)

    پاسخ:
    سلام :)
    ممنون...
    لینک یوتیوب هست با فیلترشکن می‌تونید ببینید
    ۷ روزه ؟
    نمی دونم 
    ولی بعید می دونم :)
    پاسخ:
    گفته ۱ تا ۲ اینچ!! سایز کم میکنید!!
    نتیجه‌اش رو خواهم گفت
    تاثیر داشت؟ :)
    پاسخ:
    ۴روز انجام دادم بعد دیگه هر روز یه کاری پیش اومد ادامه ندادم:)) ولی در کل با این که ۷دقیقه بود حس می‌کردم عضلات شکمم حسابی درگیر شدن و درد داشتم

    درد تو عضله (پس از ورزش) یعنی اینکه حرکات رو درست انجام دادید.
  • زیگفرید ‌‌‌
  • همیشه به رقص!
    سلاااام :) ویدیو رو اگه میشه برای منم بفرستید!اضافه وزن دارم و تو رژیمم :))
    پاسخ:
    سلاام:)) لینک یوتوب اش اینه:
    https://youtu.be/yL_dE81O_mw
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی