وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

نجات خود

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ق.ظ

این متن رو از یه کانال تلگرامی برداشتم, جالب بود.. البته من اینجوری نیستم ولی بهش اعتقاد دارم و دوست دارم اینجوری باشم

هربار غیر این عمل کردم پشیمون شدم


وقتی چیزی مرا رنج می‌داد، 

در مورد آن با هیچ کس حرفی نمی زدم،

خودم در موردش فکر می‌کردم،

به نتیجه می‌رسیدم 

و به تنهایی عمل می‌کردم.

نه اینکه واقعا احساس تنهایی بکنم، نه...

بلکه فکر می‌کردم که انسان ها در آخر،

باید خودشان،

خودشان را نجات بدهند...

  • وندا :)

نظرات  (۲)

  • احسان شریعتی
  • نظر من را هم بخواهی دقیقا همینه که این جا نوشتی :)
    برام جالب بود
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی