وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

حال و هوای این روزای من-۲

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ق.ظ

بالاخره عزمم رو جزم کردم کنکور بخونم... هنوز خیلییی از مطالب مونده و استرس گرفتم، همسر گرام هم که هدفش ترغیب من هست برای درس خوندن، بیشتر باعث استرس میشه :|

نمی‌دونم خوبه یا نه.. شاید این استرس لازمه تا بتونم کارام رو جلو ببرم وگرنه باید بی‌خیال کنکور امسال ‌می‌شدم...



  • وندا :)

نظرات  (۱)

  • حسن مجیدیان
  • آرزوی موفقیت....
    پاسخ:
    متشکرم
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی