وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

جهت خالی نبودن عریضه!!!

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ب.ظ

روزی که این وبلاگ رو ایجاد کردم کلی حرف داشتم و قصد داشتم تند تند بیام بنویسم... نه اینکه نویسنده خوبی باشم که اصلااااا نیستم و فکر کنم برای همینم خیلی وقته نیمدم بنویسم... صرفا به خاطر اینکه یه history از خاطرات و تصمیمات و مود!!!( mood ) هام داشته باشم.. و مهم تر از اون تخلیه روانی شم!!!! و البته نوشتنم هم بهتر شه...

 ولی الان چند ماه می‌گذره و هم‌چنان اینجا خالیه... الان هم دو ساعت بود که تنها نشسته بودم و وب‌گردی و یوتوب گردی!! می‌‌کردم... دیگه دیدم دارم خسته می‌شم که یهو یادم اومد این رو ایجاد کرده بودم برای همچین وقتایی :))

خلاصه جهت خالی نبودن عریضه !! گفتم بیام یه چیزی بنویسم تا راه بیفتم :) 


پ.ن: یکی از بچه ها خواست چندتا آهنگ اسپانیایی شاد پیدا کنم، خلاصه گشتم و پیدا کردم و الانم جو گیر شدم برم اسپانیایی یاد بگیرم :D

البته قدم اولم برداشتم و یه کورس تو  Duolingo  برداشتم :))‌ امیدوارم مثل قبلیا نصفه رهاش نکنم :))))))



*اینم یکی از همون آهنگا بود!


  • وندا :)

نظرات  (۳)

خیلی هم عالی!
بنویس، خیلی خوبه نوشتن:)
پاسخ:
قربانت :)))))
وبلاگت خیلی بهم کمک کرد خیلی هم ازش تقلید کردم با عرض معذرت:)))))
چقدر خوب😍😍😍
پاسخ:
:)))))
خوش اومدید :)
پاسخ:
ممنون :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی