وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

خسته ام...

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۸ ق.ظ

از زندگی از این همه تکرار خسته ام
از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

دلگیرِ آسمانم و آزرده ی زمین
امشب برای هرچه و هر کار خسته ام

دل خسته سویِ خانه تنِ خسته می کشم
وایا... از این حصارِ دل آزار خسته ام

بیزارم از خموشیِ تقویمِ روی میز
از دنگ دنگِ ساعتِ دیوار خسته ام

از او که گفت: «یارِ تو هستم» ولی نبود
از خود که زخم خورده ام از یار خسته ام

با خویش در ستیزم و از دوست در گریز

از حالِ من مپرس که بسیار خسته ام

محمدعلی بهمنی

پ.ن: از جنگ دائمی درونم خسته ام...
  • وندا :)

نظرات  (۳)

  • نباتِ خدا
  • خسته نباشی! :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون😅🤦‍♀️ :))))
    شعر زیبا و خسته ای بود 😉😉😁😁

    پاسخ:
    :)))
    با صدای میلاد درخشانی ^_^ گوشش دادین؟
    پاسخ:
    نه... نمیدونستم آهنگش هست! الان میرم دانلود میکنم! :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی