وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

وندا

دل نوشته و افکار پریشان من

فیلم!!

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ق.ظ
تا همین دو سال پیش اصلا اهل فیلم دیدن نبودم، مخصوصا از نوع خارجیش!! حتی وقتی تلویزیون پخش می‌کرد بدم میومد و کانال رو عوض می‌کردم! 
ولی بعد از ازدواج تقریباًهرشب فیلم می بینم.. از قضا خیلی هم خوشم اومده و به بقیه هم توصیه می‌کنم ببینن!! 
انگار که باعث میشه تجربه‌ی یه نفر دیگه‌ رو تجربه کنی!! *
علاوه بر اون می‌تونه آغاز خیلی چیزها باشه.. و رو شخصیت آدم تاثیر بذاره ( البته از این نظر می‌تونه خطرناک هم باشه ..)

خلاصه از اصل قضیه دور نشم، خواستم بیام اینجا و فیلم‌هایی که  میبینم رو اینجا بنویسم تا هم یادم نره و هم تجربه‌ام رو اینجا به اشتراک بذارم :)

+البته که اگر فیلمی خوب باشه همیشه تو ذهن می‌مونه و فراموش نمیشه
++ سعی می‌کنم فیلم های خوبی که قبلا دیدم هم براشون پست بذارم حتما


*قطعا این جمله رو من نگفتم، همسرم گفته، منم دیدم خوبه گفتم اینجا بیارم :D
  • وندا :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی